NAN Group devine partenerul oficial de producție al festivalului Nostalgia pentru următorii 5 ani

Imagini

  • NAN Group devine partenerul oficial de producție al festivalului Nostalgia pentru următorii 5 ani
  • NAN Group devine partenerul oficial de producție al festivalului Nostalgia pentru următorii 5 ani
  • NAN Group devine partenerul oficial de producție al festivalului Nostalgia pentru următorii 5 ani
  • NAN Group devine partenerul oficial de producție al festivalului Nostalgia pentru următorii 5 ani

Informații

Data: 25 - 29 Iunie 2025
Setează alertăModifică alerta setată

Setează alertă

Alegeți ziua în care doriți să primiți alerta (reminder) despre acest eveniment.
Evenimentul:NAN Group devine partenerul oficial de producție al festivalului Nostalgia pentru următorii 5 ani
Începutul evenimentului:25 Iunie 2025

Descriere

NAN Group devine partenerul oficial deproducție al festivalului Nostalgia pentruurmătorii 5 ani


NAN Group devine partenerul oficial deproducție al festivalului Nostalgia pentruurmătorii 5 ani

NAN Group și festivalul Nostalgia anunță o asociere strategică prin careNAN Group devine partenerul exclusiv de producție al festivalului pentru toate edițiile din următoriicinci ani. Această colaborare vine într-un moment în care Nostalgia își extinde prezența la nivelnațional, asigurând o organizare mai eficientă, cu o infrastructură logistică solidă și proceseoptimizate pentru fiecare ediție.

 

Nostalgia se extinde național și lansează ediții noi în țară

Parteneriatul a debutat în noiembrie 2024, odată cu Nostalgia Imaginarium din București, șicontinuă în 2025 cu un calendar extins de evenimente, marcând expansiunea festivalului la nivelnațional.NAN Groupaimplementat deja primele ediții regionale în Craiova și Oradea, iarfestivalul urmează să ajungă în Constanța, Cluj și Timișoara. În București, ediția Nostalgia-Flori,Fete sau Băieți din martie a fost deja organizată cu succes, iar în prezent echipele lucrează intensla Nostalgia 2025 (25-29 iunie, Federația Română de Tir Sportiv) și la Nostalgia Imaginarium,care va închide sezonul evenimentelor retro-moderne.


„Festivalul Nostalgia a ajuns la maturitate și, mai mult de atât, a intrat într-o etapă de expansiunenațională, care necesită un partener strategic capabil să asigure implementarea la cele mai înaltestandarde. Ne-am dorit un operator capabil să eficientizeze procesele și să ducă organizareafestivalului la un nivel state-of-the-art. AlegereaNAN Groupa fost una firească, având în vedereexpertiza de care au dat dovadă. Suntem încrezători că, împreună, vom redefini experiențeleNostalgia și vom oferi publicului ediții spectaculoase”, a declarat Andrei Chirilă, reprezentantNostalgia.

 

Execuție impecabilă și eficiență operațională pentru cel maipopular festival din București

În calitate de partenerde producție,NAN Grouppreia întreaga responsabilitate pentru logistica,producția scenotehnică și implementarea tehnică a festivalului, asigurând un flux operaționaloptimizat pentru fiecare ediție. Cuspații de depozitare de 30.000 mp, ce vor fi extinse la 60.000mp până la finalul lui 2025, unde, pe lângă logistica NAN și a partenerilor existenți, sunt păstrateîn condiții optime toate decorurile și structurile esențiale festivalului, și o rețea logistică extinsă,NAN Grouppermite echipei de creație să se concentreze exclusiv pe dezvoltarea experiențelorpentru public.

Prin investițiile realizate în 2024, de la ecrane LED de mari dimensiuni și sisteme audio de ultimăgenerație, până la platforme de ridicare, surse de lumină și infrastructură logistică impresionantă,NAN Groupdispune de toate resursele necesare pentru a transforma orice concept creativ înrealitate, livrând evenimente la cele mai înalte standarde de execuție.

„Acest parteneriat confirmă poziționarea NAN Group ca un jucător de top, în implementareaevenimentelor de anvergură. Nostalgia este un festival complex, cu un concept unic, iar execuțiasa necesită un nivel ridicat de expertiză tehnică și logistică. Avem infrastructura și pregătireanecesare pentru a livra o producție impecabilă, optimizând în același timp toate resurseleimplicate. Suntem mândri să facem parte din acest proiect și să contribuim la transformareaNostalgia într-un reper al industriei festivalurilor din România”, a declarat Iulian Nan, fondator șiCEO NAN Group.

 

Despre NAN Group

NAN Group este un integrator complet de soluții pentru evenimente, specializat în producția scenotehnică de mari dimensiuni. De la strategie creativă și activări de brand, până la producțiași implementarea logistică a structurilor complexe, compania asigură soluții integrate și scalabile,adaptate fiecărui proiect. Cu o echipă extinsă de specialiști, depozite proprii, echipamente deultimă generație și o infrastructură modulară, NAN Group este partenerul ideal pentruorganizatorii de evenimente care își doresc excelență în execuție.

 

Despre Nostalgia

Nostalgia este festivalul care transformă amintirile în experiențe memorabile, redefinind conceptulde entertainment retro-modern. Cu scenografii spectaculoase, muzică emblematică și o atmosferă inconfundabilă, Nostalgia aduce împreună generații într-o călătorie prin timp, de lahiturile anilor ’90 și2000 până la reinterpretări contemporane. Începând cu 2025, festivalul îșiextinde prezența națională, oferind experiențe și mai captivante pentru un public din ce în ce mainumeros.

https://www.youtube.com/watch?v=Okzch_q1qA4 

Amplasarea pe hartă

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:
Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?